ÜGYFÉLSZOLGÁLAT:


Telefon: 0407580258

E-mail : asiakaspalvelu@tallitukku.fi


A kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül is hagyhat üzenetet!

Ha ügye nem sürgős, és nem rendeléssel vagy visszáruval kapcsolatos, üzenhet nekünk az Instagram @tallitukku vagy a Facebook Messengeren.


Igyekszünk a lehető leghamarabb, hétköznapokon 48 órán belül válaszolni az e-mailre.

Hétköznapokon 11-00-15.00 között vagyunk nyitva, a kapcsolatfelvételi kérelmekre ezen órákon kívül is válaszolunk.


Irodánk címe:

Holkonkyläntie 71
63610 TUURI



A leggyakrabban feltett kérdéseket lásd alább:


Kérdés 1. Elvesztettem a bevallási nyomtatványomat - most mi legyen?


Ha bejelentkezett, a Visszatérési űrlapot a Visszatérési űrlap fülön kinyomtathatja. A termékeket nem tudja visszaküldeni a visszaküldési űrlap nélkül
Ez a visszaküldési cím előre fizetett, így a termékek visszaküldésekor nem kell postaköltséget fizetnie. Egyszerűen csak adja le a csomagot a legközelebbi postahivatalban, és adja meg a visszaküldési hivatkozási számunkat, amelyet megtalál a visszaküldési űrlapon vagy ügyfélszolgálatunkon
Ha további információra van szüksége a visszaküldéssel kapcsolatban, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz

Kérdés 2. A kívánt termékből nincs a méretemben - lesz még belőle?


Adott esetben pótoljuk a termékeket, feltéve, hogy a gyárból még kaphatóak, és nem szűnt meg a gyártásuk. A szezonális színek olyan termékek, amelyek általában egyszer kerülnek raktárkészletre, és addig árusítjuk őket, amíg el nem fogynak - és nem állnak rendelkezésre a gyárból. A lótápokat mindig igyekszünk raktáron tartani. Előfordul azonban, hogy a szállítmányok késnek, vagy a termékek eladását rosszul ítélik meg, ilyenkor a készletfeltöltésre általában 2 héten belül - általában hamarabb - sor kerül.

3. kérdés: Megkapták a visszaküldött takarmányt?


A vásárlói visszaküldések postára érkezése 2 és 14 nap közötti időt vesz igénybe, ami természetesen befolyásolja a feldolgozási időt. Miután beérkeztek, a visszaküldéseket általában azonnal, de legkésőbb egy héten belül feldolgozzák. Ha a visszaküldés után jut eszébe, hogy elfelejtette kitölteni a nyomtatvány összes rovatát, akkor a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül elküldheti a hiányzó adatokat
Ha a Walleytől rendelt, és még nem fizette ki a számlát, akkor a termékeket levonjuk a számláról, és nem szükséges megadni a számlaszámát.