MILYEN FIZETÉSI LEHETŐSÉGEK VANNAK?

Fizethet Walley számlával/együttfizetéssel, PayPal, Apple Pay, Google Pay, MobilePay, Pivo, átutalással és Paytrail vagy VivaWallet online banki azonosítójával. A fizetési módokkal kapcsolatos további részletekért kattintson ide.


MILYEN SZÁLLÍTÁSI MÓDOKAT KÍNÁL A TALLITUKKU?

Csomagküldő szolgáltatások az Utazás és logisztika, Postai csomag, Postai csomag, Expressz házhozszállítás és áruszállítási szolgáltatások.


MENNYI A SZÁLLÍTÁSI DÍJ?

A szállítási díjat a pénztárhoz lépve láthatja, a termékektől függően változik.


MENNYI A SZÁLLÍTÁSI IDŐ?

A normál szállítási idő 1-3 munkanap.


SZÁLLÍTANAK FINNORSZÁGON KÍVÜLRE IS?

Igen, szállítunk. Kérjük, válassza ki az oldal tetején az Ön tartózkodási helyét.


HOL VEHETEM ÁT A CSOMAGOMAT?

Nyomon követési kóddal vagy érkezési értesítéssel a legközelebbi postahivatalban az Ön településén vagy az Ön által választott helyen. Hozzon magával fényképes igazolványt. A csomagautomatánál leadott megrendeléseket az Ön által választott automatánál vesszük át, ha az nincs tele.


MIÉRT NEM ELÉRHETŐ AZ ÉN MÉRETEM?

Ha nem találja a kívánt terméket, akkor az már elfogyott. Igyekszünk a készletet a lehetőségekhez mérten feltölteni. Gyakran tartunk szezonális termékeket, és általában nem töltjük fel a készletet, ha elfogy. Ugyanakkor igyekszünk mindig készleten tartani a takarmányt, de időnként előfordul, hogy például a szállítási késedelmek miatt a készletünk nullára csökken.


HONNAN TUDOM, HOGY MILYEN MÉRETET KELL RENDELNEM?

A legtöbb termékleírás tartalmaz utasításokat a megfelelő méret megtalálásához, de ha biztos szeretne lenni abban, hogy a méret megfelelő, küldjön nekünk e-mailt itt, kérjen tanácsot az online ügyfélszolgálatunkon, vagy hívja ügyfélszolgálatunkat. Ha megadod a magasságodat és a súlyodat, könnyebben tudunk segíteni a megfelelő méret kiválasztásában.


ÁTJÖHETEK ÉS ÁTVEHETEM VAGY FELPRÓBÁLHATOM A TERMÉKEKET?

Igen, megteheti. Előre leadhatja a rendelését, és ha előre fizet, akkor a megbeszélt időpontban átveheti a rendelését az átvételi fedelünkön. A Túrban található raktárunkba vagy üzletünkbe is bejöhet vásárolni 9 és 15 óra között, de akkor is érdemes előre telefonon időpontot egyeztetni. A helyszínen készpénzzel és kártyával is fizethet a fizetési terminálon. A célállomáshoz vezető útvonalért kattintson ide.


MÉRETET SZERETNÉK A TERMÉKEKRŐL?

Ha a termékek részletesebb méreteit, vagy méretmutatót szeretne, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot akár élő chat-en keresztül, akár telefonon ügyfélszolgálatunkon, vagy a sávfelvételi űrlapon keresztül.


AKTUÁLIS AKCIÓK ÉS KEDVEZMÉNYEK

Az érvényes versenyek, akciók és kedvezménykódok legegyszerűbben úgy találhatók meg, ha követsz minket a közösségi médiában a Facebookon és az Instagramon.


MI TÖRTÉNIK, HA NEM VESZEM ÁT A CSOMAGOMAT?

Kérjük, előre értesítsen minket, ha nem tudja átvenni a csomagját. Ezután visszaküldjük a raktárunkba. Egy át nem vett postai rendelés után várakozólistára kerülhet.


VAN-E A TERMÉKEKNEK VISSZAVÉTELI JOGA?

A termékeknek a távértékesítési törvény értelmében 30 napos visszaküldési joga van a megrendelés kézhezvételétől számítva. A termékeknek használatlanoknak kell lenniük, az árcédulával a helyükön és a saját csomagolásukban. A szerelés megengedett, de nem megengedett. A visszaküldési jog higiéniai okokból nem vonatkozik a felbontott takarmányokra, fehérneműkre, kozmetikumokra vagy fülbevalókra. A postaköltség önre eső részével megegyező mértékű visszaküldési díjat számítunk fel.


HOGYAN KÜLDHETEM VISSZA A RENDELÉSEMET?

Kérjük, gondosan töltse ki a megrendeléséhez mellékelt visszaküldési űrlapot. Ezután vigye el a csomagot a postahivatalba, és tüntesse fel, hogy a csomagot a Natural Chia Kft. ügyfélvisszavételnek szánja. A visszaküldés ezután ingyenes lesz az Ön számára. Részletesebb visszaküldési útmutatót itt talál.


SZÁMLÁVAL RENDELTEM, HOGYAN MŰKÖDIK A VISSZAKÜLDÉS?

Ha a teljes rendelést visszaküldi, akkor csak 4,90 € visszaküldési díjat kell fizetnie, plusz az esetleges számlázási díjat. Ha a termékek egy részét visszaküldi, akkor vagy maga vonja le a visszaküldött termékek értékét a számlából, vagy megvárja a visszaküldés feldolgozását, és e-mailben kap egy új, frissített számlát. Csak akkor írunk jóvá a számláján, ha már kifizette a számlát.


MEGVÁLTOZTATHATOM A SZÁMLÁM ESEDÉKESSÉGI DÁTUMÁT, VAGY ÁTALAKÍTHATOM RÉSZLETFIZETÉSRE?

A tételes dátummal és részletfizetéssel kapcsolatos kérdésekben javasoljuk, hogy forduljon közvetlenül a Walley ügyfélszolgálatához.


VISSZAKÜLDHETEM AZ ELADOTT TERMÉKEKET?

Igen, visszaviheti, feltéve, hogy egyébként megfelelnek a visszaküldési feltételeknek.


MILYEN GYORSAN KAPHATOM VISSZA A PÉNZEMET VISSZATÉRÍTÉS ELLENÉBEN?

Általános szabályként a visszaküldéseket azonnal, de legkésőbb a visszaküldés beérkezésétől számított egy héten belül feldolgozzuk. Ehhez szükséges, hogy a visszaküldéshez csatoljuk a számlaszámot. Kérjük, ne feledje, hogy az ügyfelek által visszaküldött termékek postai úton történő megérkezése 2-14 napot vesz igénybe.


MILYEN ÖSSZEGET TÉRÍTENEK VISSZA A SZÁMLÁMRA?

Ha a teljes rendelést az összes termékkel együtt visszaküldte, a rendelés visszaigazolásán feltüntetett teljes összeget visszatérítjük a számlájára. Ha csak a rendelés egy részét küldte vissza, a visszaküldött termékek értékét térítjük vissza, levonva a szállítási költségeket és az esetleges számlázási/postaköltségeket. Kedvezménykóddal leadott megrendelések esetén a termékek tényleges értékét térítjük vissza.


KICSERÉLHETEM A TERMÉKEKET?

Cserére úgy van lehetőség, hogy előre jelzi nekünk, hogy melyik terméket vagy méretet szeretné kicserélni, és mi előre lefoglaljuk Önnek a termékeket. A visszaküldési űrlapon a cserekérelem oszlopba is beírhatja, és ha a méret rendelkezésre áll, elküldjük Önnek.


ELFELEJTETTEM A FELHASZNÁLÓNEVEMET/JELSZAVAMAT - HOL KAPHATOK ÚJAT?

A felhasználóneved az az e-mail cím lesz, amellyel regisztráltál. Ha új jelszót szeretne rendelni, kattintson a "Bejelentkezés / Regisztráció" gombra a tetején, majd az "Elfelejtette jelszavát?" szövegre.


ELŐFIZETHETEK TELEFONON VAGY E-MAILBEN?

Igen, megteheti. Fizetési módként azonban csak postai megrendelést és számlát fogadunk el.